Entah

Selasa, 23 Desember 2008

Entahlah
aku tak tau
kenapa aku memujanya
aku mengaharapkannya
aku menginginkannya

tapi semua pupus
dengan bergulirnya waktu

semua musnah
dengan berjalannya asa

aku tak tau kemana
aku tak tau mengapa
aku tak tau bagaimana
aku tak tau awal mula

aku hany tau
aku mengharapkannya
tapi. . .
mengapa kini aku tak kuasa lagi bertahan
dengan semua yang ia katakan
apa aku merasa cemburu?
tapi kenapa?

entahlah
kenapa aku begini

entahlah

2 penjamah dan penanti posting:

Anonim mengatakan...

kita ada di dunia ini bukan untuk mencari seseorang yg sempurna untuk dicintai. TETAPI mencintai seseorang yg tidak sempurna dengan cara yang sempurna

Anonim mengatakan...

Saya percaya, esok sudah tidak boleh mengubah apa yang berlaku hari ini, tetapi hari ini masih boleh mengubah apa yang akan terjadi pada hari esok.